Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky
Tieto všeobecné obchodné podmienky obchodnej spoločnosti: VV Invest, s.r.o., so sídlom Krajinská Cesta 679/21, 931 01 Šamorín, IČO: 48 080 870, zap. v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka č.: 103108/B, IČ DPH: SK21 2005 5520 (ďalej len „prevádzkovateľ“) upravujú rezerváciu ubytovania a s ním spojených poskytovaných služieb v hoteli CARD na adrese Krajinská Cesta 679/21, 93101 Šamorín (ďalej len „hotel“) cez webovú stránku www.cardhotel.sk ako i rezerváciu uskutočnenú telefonicky, e-mailom alebo osobne.
Návštevou webovej stránky www.cardhotel.sk, jej využitím a uskutočnením rezervácie služieb prevádzkovateľa, potvrdzujete, že ste si preštudovali tieto všeobecné obchodné podmienky (vráta, rozumiete im a súhlasíte s nimi.
Prevádzkovateľ je oprávnený tieto všeobecné obchodné podmienky jednostranne zmeniť, pričom takáto zmena je voči Vám ako zákazníkovi účinná odo dňa zverejnenia ich zmeneného znenia, pričom pre Vašu rezerváciu je rozhodujúce znenie všeobecných obchodných podmienok platné a účinné ku dňu uskutočnenia rezervácie. V prípade rezervácie uskutočnenú telefonicky, e-mailom alebo osobne sa môžete s aktuálne platným a účinným znením všeobecných obchodných podmienok oboznámiť na internetových stránkach www.cardhotel.sk. Na Vaše požiadanie Vám prevádzkovateľ zašle aktuálne platné znenie všeobecných obchodných podmienok formou e-mailovej správy obsahujúcej link na ich aktuálne platné a účinné znenie, zaslanej na Vašu e-mailovú adresu uvedenú pri prvom kontakte s hotelom prevádzkovateľa pri uskutočňovaní rezervácie.
Obsahom týchto všeobecných obchodných podmienok sú v jednotlivých častiach:
- Rezervácia hotela Card
- Pravidlá ubytovania
- Reklamačný poriadok
- Alternatívne spory
- Ochrana osobných údajov
Vaše požiadavky, želania, sťažnosti v súvislosti s rezerváciou prosím adresujte na e-mail: reservation@cardhotel.sk alebo telefonicky na +421 221 010 127 alebo písomne na adresu prevádzkovateľa Krajinská Cesta 679/21, 93101 Šamorín.
Rezervácia hotela Card
Online rezervácia
Vykonanie rezervácie na www.cardhotel.sk bude zo strany prevádzkovateľa považované za Vašu vôľu zakúpiť si požadované ubytovanie a služby, ktoré prevádzkovateľ ponúka a nadväzujete priamy (právne záväzný) zmluvný vzťah s prevádzkovateľom. Zároveň vykonaním rezervácie potvrdzujete, že máte minimálne 18 rokov, ste oprávnený používať túto stránku a preberáte zodpovednosť za všetky platby vykonané vo vašom mene alebo prostredníctvom vašej kreditnej karty. Tiež potvrdzujete, že všetky poskytnuté informácie sú pravdivé a presné.
Prevádzkovateľ sa nezaväzuje na služby, ktoré ste si objednali, pokiaľ vaša rezervácia nie je zo strany prevádzkovateľa potvrdená a prevádzkovateľ neobdrží platbu v plnej výške alebo informácie o kreditnej karte pre záruku ubytovania.
Pre rezerváciu prostredníctvom webovej stránky www.cardhotel.sk je potrebné vyplniť rezervačný formulár so všetkými potrebnými informáciami ohľadom ubytovania (dátum príchodu, dátum odchodu, počet osôb). V ďalšej fáze si môžete vybrať konkrétny typ izby a doplnkové služby (služby súvisiace s ubytovaním) na základe ceny a platobných podmienok zverejnených prevádzkovateľom . V poslednej fáze budete musieť vyplniť formulár s vašimi osobnými údajmi a zadať informácie o platbe a svojej kreditnej karte.
O možnostiach online platby ste informovaný priamo na internetovej stránke hotela, prostredníctvom ktorej uskutočňuje online rezerváciu. Platobné podmienky môžu byť nasledovné: buď zaplatíte cenu rezervácie bez možnosti storna a vrátenia peňazí s okamžitou platbou prostredníctvom Vašej kreditnej karty alebo môže byť daná možnosť rezervácie, kde bude platba vykonaná až na recepcii hotela a údaje z kreditnej karty sú vo formulári uvedené pre účely garancie ubytovania, pričom hotel vykoná tzv. predautorizáciu kreditnej karty.
Po vyplnení všetkých požadovaných údajov v online formulári, potvrdzujete objednávku s povinnosťou platby.
Od hotela obdržíte potvrdzujúci e-mail obsahujúci „potvrdenie rezervácie“, v ktorom budú všetky podrobnosti týkajúce sa vašej rezervácie, spolu s číslom rezervácie a v prípade, že bola vykonaná okamžitá platba i s potvrdením vykonania platby.
Na webovej stránke www.cardhotel.sk vždy uvádzame cenu za izbu za noc a celkovú cenu za ubytovanie. V rezervačnom formulári počas procesu online rezervácie máte možnosť vidieť cenu EUR. Platby sú akceptované iba v EUR. Celková suma, ktorá bola odpočítaná z vašej platobnej karty v EUR je vždy súčasťou faktúry priloženej k potvrdzujúcemu e-mailu.
Spôsob platby a platobné podmienky sú uvedené v rezervačnom formulári. Prevádzkovateľ má právo rozšíriť alebo obmedziť jednotlivé spôsoby online platby pri online rezervácii.
Pokiaľ nebola pri rezervácii vykonaná okamžitá platba a za rezervované služby sa platí až na recepcii hotela, požadujeme, pre účely garancie ubytovania, číslo kreditnej karty zákazníka, vrátane údaja o platnosti karty. Túto zadanú kartu iba preverujeme a vykonávame tzv. predautorizáciu kreditnej karty (blokáciu čiastky na kreditnej karte) na čiastku ceny rezervovaných služieb, a to na obmedzenú dobu cca 30 dní (dĺžka blokácie závisí aj na obchodných podmienkach vydavateľa kreditnej karty). Z Vášho účtu neodchádzajú teda žiadne finančné zdroje, kontroluje sa len platnosť karty a to, či je na účte dostatok finančných prostriedkov na pokrytie nákladov na vykonanú rezerváciu hotela, nejedná sa teda o stiahnutie príslušnej čiastky z kreditnej karty klienta. Platba za pobyt by mala prebehnúť až na recepcii hotela. Platba môže byť z účtu stiahnutá len v prípade, ak je pri rezervácii vyžadovaná platba (resp. čiastočná platba) vopred alebo ak je zrušenie rezervácie v rozpore s pravidlami hotela.
Akonáhle vykonáte rezerváciu, súhlasíte s platnými podmienkami zrušenia (storno poplatky), ktoré sa vzťahujú na prípady, keď sa nedostavíte do hotela bez zrušenia rezervácie alebo ak zrušíte rezerváciu.
Všetky žiadosti o zrušenie alebo úpravy rezervácie musia byť vykonané cez rezervačný formulár, cez ktorý ste vykonávali rezerváciu alebo prostredníctvom e-mailu na adresu reservation@cardhotel.sk. O vašej žiadosti budete hotelom informovaní spätným potvrdením. V tomto potvrdení nájdete aj prípadnú výšku storno poplatku podľa aktuálnych podmienok zrušenia.
Emailová rezervácia, rezervácia vykonaná telefonicky alebo osobne v hoteli
E-mailová rezervácia:
Pri tejto rezervácii máte možnosť kontaktovať prevádzkovateľa emailom na kontaktné údaje zverejnené na internetových stránkach www.cardhotel.sk za účelom získania cenovej ponuky, resp. rezervácie služieb. V emaily alebo faxe uvediete základné požiadavky na služby (počet osôb, počet a typ izieb, termíny príchodu a odchodu, Vaše meno a priezvisko ako i mená a priezviská príp. ďalších ubytovaných osôb, resp. ďalšie Vaše požiadavky).
Po doručení Vášho dopytu, Vás bude hotel kontaktovať. V prípade, že Váš dopyt bol komplexný a nepotrebujeme žiadne upresnenie, zašleme Vám na Vašu e-mailovú adresu (na adresu, z ktorej nám bol doručený Váš dopyt), cenovú ponuku vypracovanú podľa Vašich požiadaviek uvedených v dopyte. Cenovú ponuku Vám môžeme zaslať aj na inú e-mailovú adresu ako bola uvedená v dopyte, pokiaľ o to hotel požiadate.
Platnosť cenovej ponuky, ktorú sme Vám zaslali je 24 hodín od okamihu jej odoslania, pričom zaslanie cenovej ponuky ešte nepredstavuje Vaše právo požadovať vybrané služby, cenu, kapacitu atď..
V prípade, že súhlasíte s cenovou ponukou, ktorá Vám bola doručená hotelom, zašlite nám potvrdzujúci e-mail, z ktorého obsahu bude vyplývať, že cenovú ponuku prijímate a potvrdzujete (rezervujete) si objednané služby.
V prípade, že v stanovenej lehote (do 24 hod od odoslania cenovej ponuky) hotel neobdrží od Vás záväzné prijatie – akceptáciu cenovej ponuky, uplynutím tejto lehoty nie je hotel viazaný cenovou ponukou a nevzniká nám povinnosť poskytnúť Vám služby v nej uvedené,, resp. uvedené vo Vašom dopyte. Ak ste medzitým uhradili vybrané služby podľa cenovej ponuky, vrátime Vám uhradenú sumu v lehote 14 dní odo dňa zániku platnosti cenovej ponuky, a to bezhotovostným bankovým prevodom na Váš bankový účet, z ktorého ste realizovali platbu.
V prípade, že Vami vybrané služby sú do okamihu, v ktorom hotelu doručíte Vaše potvrdenie zaslanej cenovej ponuky aktuálne a platné, zašleme Vám e-mailom potvrdenie „predbežnej rezervácie“ obsahujúce údaje o Vami vybratých službách, Vaše meno a priezvisko, číslo rezervácie, dátum príchodu a odchodu, typ izby, počet hostí a ich vek, cenu pobytu, platobné podmienky a podobne). V tomto potvrdzujúcom emaily o predbežnej rezervácii obdržíte zároveň informácie a podklady pre realizáciu úhrady ceny Vami vybratých a rezervovaných služieb (platobné podmienky, lehotu splatnosti, variabilný symbol, spôsob platby) a pokyn na ich zaplatenie. V prípade, že pri platbe neuvediete správny variabilný symbol (číslo rezervácie) nie je možné zo strany hotela platbu zákazníka priradiť, a preto sa takto platba považuje za nezrealizovanú.
Pokiaľ nie je medzi hotelom a Vami písomne dohodnuté inak, lehota splatnosti objednaných služieb je 24 hodín od odoslania platobných údajov na Váš email (prípadne ich poskytnutia zákazníkovi iným spôsobom).
V prípade, že neuhradíte cenu Vami vybratých a rezervovaných služieb riadne a včas (v správnej výške s uvedením správneho variabilného symbolu a v lehote splatnosti) alebo v prípade že nebola riadne vykonaná predautorizácia kreditnej karty (blokácia ceny Vami rezervovaných služieb na kreditnej karte realizovaná v prípade, keď je platba za rezervované služby hotela dohodnutá až na recepcii v hotela), je Vaša predbežná rezervácia zrušená a Vaše právo na predbežnú rezerváciu zaniká. Hotel Vám e-mailom zašle vyrozumenie o zrušení predbežnej rezervácie, pričom Vám nevzniká právo na akúkoľvek náhradu škody alebo iní finančné náhrady.
V prípade, že uhradíte cenu Vami vybratých a rezervovaných služieb riadne a včas, bude Vám e-mailom (na Vami zadanú e-mailovú adresu pri uskutočňovaní rezervácie) zaslané potvrdenie o prijatí platby a „potvrdenie rezervácie“ s uvedením rezervačného čísla. V tomto potvrdení rezervácie sú uvedené aj základné informácie o pobyte, účastníkoch pobytu a rezervovaných službách a ďalšie doplňujúce informácie (check-in, check-out, možnosti doplnkových služieb a pod.). Rezervačné číslo slúži ako potvrdenie rezervácie, ako kontaktný údaj pre realizáciu akýchkoľvek ďalších úkonov súvisiacich s Vašou rezerváciou, vrátane uplatnenia si rezervácie pri príchode a prihlásení do hotela.
V prípade, že neobdržíte e-mail obsahujúci potvrdenie rezervácie a prijatie platby napriek tomu, že ste platbu uskutočnili, odporúčame, aby ste kontaktovali hotel za účelom zistenia stavu rezervácie a prijatia platby.
Rezervácia prostredníctvom telefónu, rezervácia vykonaná osobne v hoteli:
Pri telefonickej rezervácii máte možnosť kontaktovať hotel telefonicky na telefónnych číslach zverejnených na internetových stránkach hotela www.cardhotel.sk, a to za účelom získania cenovej ponuky pre Vami vybrané služby. Telefonický rozhovor môže byť pre účely kontroly a skvalitňovania služieb poskytovaných prevádzkovateľom zaznamenávaný.
V prípade, že nemáte e-mailovú adresu, dohodne sa hotel s Vami na spôsobe komunikácie a doručovania dokumentov individuálne.
Rezerváciu môžete vykonať i priamo osobne na recepcii hotela, kde je možné platbu uskutočniť buď v hotovosti (za podmienok stanovených platnými právnymi predpismi) alebo kreditnou kartou prostredníctvom POS terminálu.
Na postup pri telefonickej rezervácii a rezervácii vykonanej osobne v hoteli primerane platia a sú záväzné ustanovenia uvedené vyššie v časti týkajúcej sa e-mailovej rezervácie .
Spoločné ustanovenia pre rezervácie:
Do okamihu pokým neobdržíte z hotela doručenie „potvrdenia rezervácie“ nie je Vaša rezervácia záväzná pre žiadnu zo strán (ani pre Vás ako zákazníka, ani pre prevádzkovateľa) a nevzniká Vám právo na Vami dopytovanú službu, resp. službu uvedenú v cenovej ponuke obdržanej z hotela. Rezervácia sa stáva pre obe strany záväznou až okamihom zaplatenia - pripísania peňažných prostriedkov na bankový účet prevádzkovateľa alebo v prípade, že je platba za rezervované služby hotela dohodnutá až na recepcii v hoteli, okamihom predautorizácie kreditnej karty (blokácie ceny Vami rezervovaných služieb na kreditnej karte), pokiaľ sa strany písomne nedohodnú inak.
V prípade, že uskutočňujete rezerváciu v prospech tretej osoby a nie ste účastníkom pobytu (služby),ste povinný uviesť meno a priezvisko plnoletej osoby, e-mailovú adresu a telefónne číslo, v prospech ktorej bude rezervácia uskutočňovaná.
Rezerváciu je možné upravovať alebo zrušiť v súlade s platnými podmienkami storna, v závislosti na zvolenom termíne.
Cenník hotela máme zverejnený na webovej stránke www.cardhotel.sk ako i recepcii hotela. Ceny sú konečné a zahŕňajú i daň z pridanej hodnoty. Cena však nezahŕňa miestnu daň, ktorú ste povinný uhradiť priamo v hoteli podľa sadzieb miestnej dane platných v zmysle príslušných právnych predpisov v čase Vášho pobytu.
Forma úhrady ceny za objednané služby závisí od Vami zvoleného spôsobu rezervácie týchto služieb.
O možnostiach formy úhrady je zákazník informovaný priamo na internetovej stránke hotela www.cardhotel.sk, prostredníctvom ktorej uskutočňuje online rezerváciu. Pri rezervácií, ktorá nie je uskutočňovaná online cez stránku hotela, je možná úhrada bezhotovostným bankovým prevodom alebo platbou prostredníctvom platobnej brány, pokiaľ prevádzkovateľ neurčí inak. V prípade objednávky služieb realizovanej osobne na recepcii hotela, zaplatíte priamo na recepcii hotela v hotovosti (za podmienok stanovených platnými právnymi predpismi) alebo kreditnou kartou prostredníctvom POS terminálu.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo rozšíriť alebo obmedziť jednotlivé spôsoby platby alebo určiť platobné podmienky pri rezervácii vo vzťahu k jednotlivým spôsobom rezervácie služieb, resp. jednotlivým termínom rezervácie.
Za deň úhrady rezervovaných služieb sa považuje deň pripísania peňažných prostriedkov v správnej (fakturovanej) výške na bankový účet prevádzkovateľa.
Vyúčtovanie služieb (daňový doklad) Vám bude vydané v deň Vášho odchodu z hotela priamo na jeho recepcii, pokiaľ nebude dohodnuté inak. V prípade, že si želáte vystavenie daňového dokladu vo forme faktúry vystavenej v prospech právnickej osoby alebo fyzickej osoby – podnikateľa musíte to uviesť vopred už pri vykonaní rezervácie.
V prípade ak zrušíte rezerváciu z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu alebo ak na pobyt z akéhokoľvek dôvodu nenastúpite bez jeho zrušenia, nevzniká Vám nárok na vrátenie už uhradenej platby, ani nárok na uhradenie škody a/alebo poskytnutie akéhokoľvek finančného či nefinančného plnenia a prevádzkovateľovi vzniká okamihom zrušenia rezervácie, resp. nasledujúcim dňom po nenastúpení na pobyt bez jeho zrušenia, právo na úhradu storno poplatku.
Pre rezervácie v hoteli CARD platia nasledovné storno podmienky:
- Za zrušenie rezervácie alebo pokiaľ si rezerváciu nezrušíte a nenastúpite na pobyt, ktorý ste si rezervovali, bude Vám účtovaný storno poplatok 100% výšky ceny rezervácie z ceny objednaných a potvrdených služieb., ak nie je písomne dohodnuté inak.
- Hotel má právo podľa svojho uváženia znížiť čiastku storna s prihliadnutím na okolnosti.
Požiadavky na úpravy, resp. akékoľvek zmeny rezervácií (ako sú zmeny mena, dátumu, typu izby a podobne) je potrebné oznámiť hotelu e-mailom na adresu reservation@cardhotel.sk alebo telefonicky na +421 221 010 127.
Akákoľvek zmena objednaných služieb je však po potvrdení rezervácie služieb hotelom možná jedine po písomnom súhlase obdržanom od hotela, pričom na jej zmenu nemáte právny nárok. V prípade ak hotel zmenu odsúhlasí, o každej vykonanej zmene budete informovaní spätným potvrdením. V prípade, že nebude možné zmenu uskutočniť, budete o tejto skutočnosti hotelom tiež informovaní.
Okamihom uzatvorenia zmluvy na diaľku o poskytnutí služieb nie je zákazník oprávnený odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služieb v zmysle § 19 ods. 1 písm. l) zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Prevádzkovateľ nemá povinnosť poskytnúť Vám objednané/zarezervované služby v prípade vyššej moci a vzniku okolností vylučujúcich zodpovednosť. Za okolnosti vylučujúce zodpovednosť sa považuje prekážka, ktorá nastala nezávisle od vôle prevádzkovateľa a bráni jej v splnení povinnosti, ak nemožno rozumne predpokladať, že by prevádzkovateľ túto prekážku alebo jej následky odvrátil alebo prekonal, a ďalej, že by v čase vzniku záväzku túto prekážku predvídal (napr. štrajky, živelná pohroma, pandémia, epidémia, vojnové konflikty, prerušenie dodávok atď.) V takomto prípade je Vás prevádzkovateľ povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať aj s uvedením predpokladanej doby jej trvania. V takomto prípade sa s Vami zákazník dohodne na spôsobe riešenia vzniknutej situácie individuálne. Nevzniká Vám však právo na náhradu akejkoľvek škody vzniknutej v dôsledku okolností vylučujúcich zodpovednosť (vyššej moci).
Pravidlá ubytovania
Hotel Card ubytováva len osoby staršie ako 18 rokov.
Pre Vaše požiadavky a želania sme Vám k dispozícii nepretržite na recepcii hotela Card.
V hoteli môže byť ubytovaný len hosť, ktorý je na ubytovanie prihlásený. Pod prihlásením na ubytovanie sa rozumie , že hosť pri príchode do hotela predloží pracovníkovi recepcie občiansky preukaz, cestovný pas alebo iný platný doklad totožnosti. Check-in je možný od 14:00 hodiny na deň príchodu a check-out je do 11:00 hodiny na deň odchodu.
Vaše požiadavky na skorší príchod alebo neskorší odchod si je nutné vopred dohodnúť s hotelom Card e-mailom reservation@cardhotel.sk alebo telefonicky na +421 221 010 127 a tieto Vaše požiadavky môžu byť spoplatnené, o čom budete vopred hotelom informovaný.
V prípade, že si s hotelom nedohodnete neskorší check-out, poplatok za oneskorený check-out vykonaný do 12:00 hod. je suma vo výške 20€, pri check-out po 12:00 hod. je poplatok za oneskorený check-out 100 % z ceny/noc izby.
V prípade, že sa do rezervovanej izby neprihlásite na ubytovanie na recepcii hotela najneskôr do 24:00 hod. dňa príjazdu, môže hotel prenechať izbu inému klientovi a prevádzkovateľovi hotela vzniká právo a storno poplatok. Toto neplatí, pokiaľ ste boli s hotelom vopred dohodnutí na neskoršom príjazde a neskoršom Check-in v hoteli.
Čas podávania raňajok je stanovený na dobu od 7:00 do 11:00.hod.
Nočný kľud v hoteli je od 22:00 hodiny do 6:00 hodiny. Správanie hosťa v hoteli počas nočného kľudu nesmie rušiť ostatných hostí. Nie je vhodná silná hlasitosť televízie, hlučné rozprávanie, spev, hlasité rozhovory na hotelových chodbách, a podobne. Spoločenské akcie sa v hoteli po 22:00 hod. môžu konať len so súhlasom vedenia hotela.
V prípade, že úmyselne spôsobíte škodu počas pobytu v hoteli Card, zodpovedáte za spôsobené škody prevádzkovateľovi.
Za prípadné škody, ktoré Vám vzniknú počas pobytu v našom hoteli Card sa zodpovedáme podľa ustanovení Občianskeho zákonníka a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov. Hotel nepreberá zodpovednosť za vnesené veci ubytovaných hostí.
Cenné predmety a hotovosť sme Vám ochotní uschovať na recepcii hotela Card. Za klenoty, peniaze a iné cennosti, zodpovedá prevádzkovateľ hotela iba v tom prípade, ak ich prevzal do úschovy na recepcii hotela.
Hotel si vyhradzuje právo ubytovávať iba hostí nad 18 rokov.
V hoteli Card je zakázané fajčiť s výnimkou vyhradených priestorov, pokiaľ nie je dohodnuté inak.
V hoteli Card sú zakázané zvieratá, pokiaľ nie je dohodnuté inak.
Parkovanie vozidiel je možné na parkovisku hotela pri dodržaní všeobecných zásad parkovania a pravidiel cestnej premávky, pričom prevádzkovateľ hotela nezodpovedá za prípadné poškodenie alebo odcudzenie vozidla, alebo vecí vo vozidle. Parkovanie je možné len na vyznačených miestach.
Reklamačný poriadok
Riešenie reklamácii vo vzťahu k službám hotela Card upravuje tento Reklamačný poriadok.
V našom hoteli Card máte právo na ubytovanie, stravovacie služby, tiež služby, ktoré sú s ubytovaním spojené ako aj predaj tovarov v dohodnutom, resp. bežnom rozsahu, kvalite, množstve a termíne.
Máte právo ako spotrebiteľ (podľa § 2 písm. a) zákona č. 250/2007 Z.z. ) reklamovať nami poskytované služby a tovar, čo do ich rozsahu, kvality, množstva a termínu, a to v súlade so zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov v znení neskorších predpisov v spojení s § 52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov.
Na reklamácie klientov - právnických osôb a fyzických osôb – podnikateľov, ktorí nie sú v postavení spotrebiteľa, sa vzťahujú príslušné ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“).
Týmto reklamačným poriadkom Vás v súlade s § 18 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa riadne informujeme o podmienkach a spôsobe uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady (ďalej len „reklamácia“) vrátane údajov o tom, kde môže reklamáciu uplatniť.
Prevádzkovateľ hotela voči Vám zodpovedá za vady, ktoré má služba pri jej poskytnutí alebo predaný tovar pri jeho prevzatí zákazníkom. Ako zákazník ste povinný tovar si prezrieť a skontrolovať pri jeho prevzatí a/alebo službu pri jej poskytnutí.
Nároky z vád služieb (reklamáciu) ste povinný uplatniť bez zbytočného odkladu po tom, čo zistíte dôvody na uplatnenie reklamácie, najneskôr však nasledujúci pracovný deň, inak Vám právo na reklamáciu zaniká. Pri uplatnení reklamácie je potrebné uviesť rezervačné číslo. Na reklamácie uplatnené po stanovenej lehote prevádzkovateľ hotela neprihliada.
Vašu reklamáciu, resp. akýkoľvek podnet prijmeme prostredníctvom recepcie hotela Card (osobne, resp. na e-mailovú adresu hotela reservation@cardhotel.sk alebo reklamácia môže byť zaslaná na adresu sídla hotela písomne) alebo prostredníctvom manažéra hotela a sme pripravení ju vybaviť priamo na mieste na recepcii alebo s vedením hotela k Vašej spokojnosti.
Vašu reklamáciu individuálne posúdime a vybavíme ihneď, pokiaľ ju bude možné vybaviť ihneď. V ostatných prípadoch bude Vaša reklamácia vybavená najneskôr do 30 dní od jej prijatia. O uplatnení reklamácie Vám vydáme potvrdenie, pričom zodpovedný pracovník hotela zaeviduje uplatnenú reklamáciu do reklamačného protokolu s uvedením okolností reklamácie. O vybavení reklamácie budete vždy písomne informovaný.
Máte právo na riadne a včasné a bezplatné odstránenie zistených nedostatkov oprávnenej reklamácie.
Záručná doba sa riadi ustanoveniami § 620 a 621 Občianskeho zákonníka v prípade, že ste spotrebiteľ, inak (v prípade podnikateľov) príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka. Úplné znenie reklamačného poriadku a reklamačný protokol sú zverejnené tu ako i na recepcii hotela.
Prijatím služby a/alebo prevzatím tovaru ako spotrebiteľ potvrdzujete, že ste boli s týmto reklamačným poriadkom oboznámený.
Alternatívne riešenie sporov
V prípade, že ako spotrebiteľ nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu ohľadom kvality ubytovania, poskytnutých služieb a tovarov priamo na mieste s recepciou alebo vedením hotela, alebo sa domnievate, že sme porušili Vaše spotrebiteľské práva, máte právo sa obrátiť sa náš hotel Card so žiadosťou o nápravu (sťažnosť) na e-mailovú adresu reservation@cardhotel.sk . Vaša sťažnosť bude preverená a na základe platných pravidiel a zákonných predpisov vám bude navrhnutá možná kompenzácia.
Ak Vaša sťažnosť nebude uspokojivo vyriešená alebo na ňu nebude odpovedané do 30 (tridsiatich) dní odo dňa jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporu podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom hotela Card je Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie sporov, Bajkalská 21/A, poštový priečinok 29, 827 99 Bratislava, alebo elektronicky na ars@soi.sk, alebo adr@soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam oprávnených
subjektov je dostupný na stránke https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 pričom máte právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obrátite.
Na podanie návrhu na alternatívne riešenie Vášho spotrebiteľského sporu môžete použiť on- line platformu pre alternatívne riešenie sporov, ktorá je dostupná na stránke: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
Viac informácií o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov nájdete na internetovej stránke Slovenskej obchodnej inšpekcie: https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
Ochrana osobných údajov
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú uvedené v Informácii o spracúvaní osobných údajov obchodnej spoločnosti VV Invest, s.r.o. a sú uverejnené na internetovej stránke www.cardhotel.sk, tu.
Odstúpenie od zmluvy
Hotel môže odstúpiť od zmluvy aj v prípade niektorého z nasledovných dôvodov, pokiaľ tieto alebo niektoré z nich nie sú v uzatvorenej zmluve ako dôvody odstúpenia vyslovene vylúčené:
a/ právo odstúpiť od zmluvy bolo písomne dohodnuté so zákazníkom hotela pri uskutočnení rezervácie,
b/ ak sa vyskytli okolnosti, za ktoré hotel nezodpovedá, a ktoré robia splnenie zmluvy nemožným
c/ ak má zákazník nezaplatené záväzky voči prevádzkovateľovi hotela po lehote splatnosti
g/ ak boli služby hotela zákazníkom objednané alebo rezervované za uvedenia nesprávnych, zavádzajúcich, nepravdivých alebo pravdu skresľujúcich údajov o zákazníkovi alebo o iných podstatných skutočnostiach
h/ak má hotel opodstatnený dôvod na domnienku, že využitie hotelových služieb by mohlo ohroziť riadnu prevádzku hotela , bezpečnosť hotela , jeho zamestnancov alebo klientov, poškodiť dobré meno alebo vážnosť hotela na verejnosti.
Záverečné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky a právne vzťahy vzniknuté na ich základe sa riadia slovenským právnym poriadkom. Akýkoľvek spor vyplývajúci z týchto všeobecných obchodných podmienok alebo s nimi súvisiaci, vrátane sporu o výklad týchto všeobecných obchodných podmienok, v prípade, že sa medzi účastníkmi právneho vzťahu nedosiahne zmierne vyriešenie sporu, bude prináležať do právomoci všeobecných súdov SR.
Poskytovanie služieb hotela sa riadi príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. V prípade, že je zákazníkom spotrebiteľ, ktorým je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, vzťahuje sa tiež na poskytovanie služieb zákon č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
Pokiaľ niektoré z ustanovení týchto všeobecných obchodných podmienok je alebo sa stane neplatným, neúčinným alebo nevymáhateľným, nedotýka sa takáto neplatnosť, neúčinnosť alebo nevymáhateľnosť, ostatných ustanovení týchto všeobecných obchodných podmienok.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto podmienok. Tieto podmienky sú platné a účinné dňom ich zverejnenia na stránke www.cardhotel.sk dňom 1. novembra 2024.
V Šamoríne, dňa 1.10.2024